Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Επειδή στην ζωή δεν είναι όλα πλάκα. Θρησκευτική κατάνυξη, "πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι" (…)

Εν άρχει εποίησαν τον λόγο και έχω τον λόγο μετά από την πρόσκληση που έλαβα από courier (γυροπορτούδες) να παρευρεθώ στις 3/4/15 και ώρα 20.00 στο Δημαρχείο της Σαλαμίνας (Αίθουσα Δημ. Μπόγρη) θα τρίζουν τα κόκκαλα του, στην συνεδρία των Χιλιαστών. Μαρτύρων του Ιεχωβά (όπου καταβολής του δεν μαρτύρησε κανείς από αυτούς). Ψευδομαρτύρων θα απηχούσε καλύτερα.
Δεν γνωρίζω ο τέως Δήμαρχος πόσο ορθόδοξος ήταν με τις πράξεις του, πόσο καθολικός από την πτώση του, πόσο Βαπτιστής από τις κουμπαριές του, και πόσο διαμαρτυρόμενος στην αντιπολίτευση.
Γνωρίζω όμως ότι δεν επέτρεψε την συνεδρία τους στην θητεία του στην αίθουσα Μπόγρη, παραπέμποντας τους στο κτήμα LEO.
Εσείς κ. Ρούλα από τι ακούω είσθε καλή νοικοκυρά έχετε Ευαγγέλιο τον Τσελεμεντέ και Βίβλο την Βέφα Αλεξιάδου. Δίνοντας το Ο.Κ στο λόμπι των αιρετικών για συνεδρία την εβδομάδα των Βαΐων, όπου καλά θα κάνει ο Λάζαρος να μην αναστηθεί. διότι την απονενοημένη πράξη σου την θεωρείς απλή όπως ξεχνάς καμιά φορά να βάλεις κύμινο στα σουτζουκάκια σου.
Δεν μπορείς κ. Ρούλα να είσαι στρατηγός σε δύο στρατούς και με τους Ορθόδοξους και με τους Χιλιαστές. Εμπέδωσε ότι είσαι Δήμαρχος και όχι γλάστρα στο μπαλκόνι του Δημαρχείου!
Κ. Ρούλα προεκλογικά γύρναγες όλες τις εκκλησίες γονυπετής με προσευχή «Θεέ μου κρίνεμαι και αγάπαμαι   σαν ταπεινό υπήκοό σου», με δάκρυα που μπορούσαν να ποτίσουν ολόκληρα δάση. Τώρα που έπρεπε να δείξεις την πίστη απόδειξες περίτρανα ότι δεν σηκώνεις ανάστημα γιατί πάσχεις από υψοφοβία.
Αλλά έχεις το θράσος να κάνεις face – control στο Δημαρχείο που το πέρασες για τσαρδί σου να δίνεις το «βήμα» σε ένα τσούρμο αιρετικών, αποδεικνύοντας ότι στην μικρή σου θητεία σαν δήμαρχος δεν έλυσες ποτέ έναν κόμπο, πάντα τους έδενες, αλλά οι πράξεις δεν έχουνε σχοινί να τις τραβήξεις πίσω.
Οι επικουρούμενες δυνάμεις που έχεις γύρω σου είναι κάλπικες ιδιοφυίες που σε δένουν με την επιβίωση της μνήμης όλων των Σαλαμίνιων για την πράξη αυτή που στο τέλος της θητείας σου κυνηγημένη από λογισμούς θα πεις «έπαιξα στην ζωή μου παίζοντας με την ζωή μου και δεν την κέρδισα με ένα παρελθόν που ζει παντοδύναμα» όλα είναι θεατά με βάση το φως και εσύ με την νίκη σου εξασφάλισες να γίνεις απογοητευτική γιατί το ήθος χρειάζεται καθημερινή προπόνηση όπως και η θρησκεία. Να πιστεύομαι στον Άγιο – Γιώργη και όχι στον Δράκο.
Όλοι μας είμαστε παραβάτες σαν τον Ιουλιανό γιατί εγκαταλείψαμε την λαχτάρα για την πίστη μας στο Χριστό να τον αγαπάμε σαν Υιό του Θεού, σαν Θεό και όχι σαν κτίσμα. Εσύ ηττήθηκες στην πίστη σου πριν πολεμήσεις, εγώ σαν Χριστιανός Ορθόδοξος θα πολεμώ για την πίστη που με σώνει από την ελεύθερη ζώνη. Εν  κατακλείδι.
Οι Σαλαμίνιοι έχουν οράματα από εσένα, εσύ την επομένη της συνεδρίασης θα λες «έχουν μόνο ράμματα για εμένα», γιατί ακόμα και τα περιστέρια έχουν αφοπλιστεί για boogying να σε κουτσουλίσουν.
Ο διαβολάκος του λεκέ δεν σε σώνει με τίποτα, αφού τα περιστέρια δεν πάσχουν από γλαύκωμα να μην έχουν καλό σημάδι στο ταγιέρ και στο μαλλί. – Ιεχωβά μου τι άλλο θα μου συμβεί στο απώτερο μέλλον, συγνώμη Χριστέ μου ήθελα να πω. Έχω τόση ταραχή που μπερδεύτηκα!. Συγχωρήστε με δε φταίω ο στραβός μου κουτουπιές, ίσως το καλαπόδι με σώνει από τις κοτιές μου. Σήμερα είναι της Σταυροπροσκυνήσεως ας γονατίσω και ο Θεός όλα να μου τα συγχωρέσει. Αμήν
«Ο Πάνσοφων τους Δημαρχείς καταδείξας» Ελέησον με

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλωσορίσατε στο σατιρικό blog της Σαλαμίνας ΠΑΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ
Καλοί μου φίλοι,
Το εν λόγω μπλοκ όπως αντιλαμβάνεσθε είναι σατυρικό κι έτσι αφήστε το να είναι.
Σχόλια πολιτικά, υβριστικά ή προσβλητικά για συνανθρώπους μας, αφήστε τα για τα άλλα μπλοκ ΟΧΙ εδώ!
Εδώ στείλτε μας σατυρικά σχόλια, ανέκδοτα που να βγάζουν γέλιο ΝΑΙ, ιδέες για σάτιρα ακόμα και για εμάς κανένα πρόβλημα, σας αναμένουμε.
Σας ευχαριστώ ο διαχειριστής